Snart är det påsk!

Hur var det nu den gick igen?
"Nu är det påsk igen, nu är det påsk igen, och påsken varar ända hem till..."
Ehm. Nej. Fel sång. Sorry.
Men iallafall, snart är det påsk. Och det är något jag gillar starkt. Gillar påskpynt och härliga vårfärger.
Men det är ju ett tag till.
Det händer ju en massa saker innan dess.
Jag fyller t.ex år nu på lördag. Trevligt. Och så råkar det ju vara så att jag har dansuppvisningar hela min födelsedag också. Denna veckan är bokstavligt talat fullbokad. Men nu har ag inte tid att skriva mer, ska gå och måla min nya vägg på rummet! Ciao!

Påsk-collage från village.

Kommentarer
Postat av: Emeline(emmeknutzzon.blogg.se)

Jag ser nog dig där.

Hos Johanna, Right?

Hur många danser har ni?

Vi har två.

Till Black or White och Listen.

'Jag sitter längst fram på Listen och du ser mig nog!

2011-04-05 @ 18:31:45
URL: http://emmeknutzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0