Din sista dag på jorden ♥

Min Eddie. Min Eddie. Min Eddie.
Snart är du inte med mig längre. Det är en hemsk tanke.
De flesta ser nog dig som ett oviktigt litet djur,
men hur liten och obetydlig du än verkar vara - så betyder du otroligt mycket för mig.
Jag älskar dig. Många tror inte att man kan älska ett djur, men det kan man! Precis lika mycket som man kan älska en människa. Och det dumma är att man inte förstår hur mycket man verkligen tycker om någon, förrän man ska förlora det.  Du är speciell, du är nog den snällaste kaninen någonsin!
Imorgon lämnar du mig. Och det känns hemskt att det är jag som bestämt att du ska lämna mig, jag vill inte det!
Men det är för ditt eget bästa. Du kommer få det bra i himlen.
Saknar dig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0