I'M READY... eller något.

Tjolahoppsan! Idag sov jag längre än jag någonsin gjort i hela mitt liv... fast jag hade ställt klockan!?!??
Kan bero på att jag gick och la mig vid halv 4, fast det har jag gjort innan också men då har det inte blivit såhär?... jaja, whatever.
Nu är det bara idag och imorgon kvar, sen börjar skolan! Vill inte att sommaren ska vara slut... nästan lite deprimerande faktiskt.
Iallafall - även om jag inte vill tro på det vet jag att det är så det är och det går inte att ändra på, därför har jag "förberett" lite småsaker idag. Jag har bl.a fixat lite med kalendern och så (kör på sån man gör egen framsida i år igen, min favorit). Nya favvisväskan (på bild) ska jag använda som skolväska för den är perfekt storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0