Mys med Choice!


Hej! Idag = sista dagen på sommarlovet!
Hur har jag spenderat den då?
Jo, jag gick upp vid halv 9 och åt frukost & allt det där man brukar göra på morgonen. Kl 12 åkte jag och Malin tåg till Kristianstad. Vi var där i någon timme, gick i affärer och käkade burgare på burger king.
När jag kom hem var jag fikasugen så jag bakade riktigt smarriga chokladmuffins (och så diskade jag också för att skryta lite extra, haha).
Efter att jag fikat la jag mig och läste lite tidning. Efter det... VAD TROR NI HÄNDE DÅ? :D
Jo... då skulle jag ÄTA. Haha, låter som det är det enda jag gör om dagarna.
Japp. Då var det dags att göra lite nytta igen, så jag hjälpte till att lasta in veden. När jag kom in igen hade jag lite myspys med min lilla sötnos (som till min förvåning gärna ställde upp på bild).
Och nu... nu sitter jag här och tänker på imorgon...
Nu vet ni min dag i minsta detalj, spännande va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0