Nu är det inte många dagar kvar


Snart börjar skolan igen. Vill inte tänka på det, jag har tillräckligt med saker att tänka på redan!
Men på ett konstigt sätt längtar jag pytte pytte pyttelite. Det är ju alltid roligt att träffa alla igen.
Det tråkiga är att det knappt varit någon sommar så jag har inte gjort allt jag skulle vilja, men det får jag väl ta igen nästa år då. Hehe...
Vad har hänt sedan sist jag bloggade då?
Ja, jag skrev ju att jag skulle sova vid 1... men jag kunde inte somna förrän klockan 3 av en viss anledning.
Klockan 9 imorse tvingade jag mig själv upp ur sängen, för jag visste att reklamen väntade på att bli utdelad.
Sedan var jag då ute med reklamen (kul). Och nu sittter jag här (ännu kuligare).
Snart ska jag äta, och sen blir det reklamutdelning igen!
Såhär detaljerad har jag nog aldrig varit på bloggen, haha, vad har hänt med mig? :)
Ha de bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0