Vila i frid. Jag kommer sakna dig ♥

Nu är det över. Och tro det eller ej, men det känns faktiskt skönt.
Innan hade jag panik, skulle jag klara av att vara med hos veterinären?
Det var många tankar som gick runt i mitt huvud.
När jag kom till veterinären var valet självklart, han skulle somna in i min famn. Och det gjorde han.
När vi kom hem gjorde jag en fin liten låda att begrava honomn i med saker han gillade och så. Jag skrev till och med ett litet brev åt min fina lilla kanin och la i lådan. Det låter kanske töntigt, med det hjälpte faktiskt! Jag kände att han fick ett fint avslut. Och det får mig att må så mycket bättre.
Efter det begravde vi honom.
Jag trodde jag skulle må jättedåligt, men jag känner fakiskt en lättnad,
en lättnad över att jag vet att han har det bra nu!
Han skuttar säkert runt på en stor härlig äng och äter massor med god mat i sin kaninhimmel! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0