Idag var jag och praoade!

... som om ni skulle bry er, men ÄNDÅ! Jag kände att jag var tvungen att berätta det för er!
Och när jag ändå håller på så kan jag säga vad jag gör just nu, för jag känner att ni är så jädrans nyfikna på det!

Jag...
1. Tittar på en apparat som visar rörliga bilder, program. Har hört att det kallas TV.
2. Bloggar. "NÄÄÄHÄÄ, DET MENAR DU INTE!?!?!?! VAVAVA???" tänker ni nu...
3. Skissar på något som sedan ska bli en tavla. Trevligt. :)
4. Tänker att det här var ju inte ett dugg kul.

Jag avslutar inlägget med en fin liten bild på en lapp jag haft på mig idag....


Kommentarer
Postat av: Aprilyn

Hej söt! Har en tävling om Dagens Blogg och även att vinna ett sött armband hos Cocoo.se. Hoppas du vill delta! -Kram-

2011-03-23 @ 20:20:39
URL: http://www.aprilyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0