loppis - resväska

Var en sväng på loppis idag. Hade tänk köpa lite till mitt rum som jag ska "renovera".
Jag var ute efter:
*Lampskärmar - ta väck tyget och göra en egen liten "design" (kan visa i ett inlägg vad jag tänkt göra med dem).
* Litet gammalt bord - måla om i någon kul färg eller något. Skulle haft det vid två fåtöljer.
*Gamla lådor/Trälådor - att förvara saker och/eller ha som dekoration.
*Fina burkar m.m.

Men det enda jag hittade var en gammal resväska. Och nej, jag ska inte ha den att resa med. Det ska vara en inredningsdetalj. Var jag ska ha den har jag ingen aning om. Kanske man kan ha det som ett bord om man ställer flera stycken i olika storlekar på varandra? Hmm.. får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0