THIS IS MY DAY


Hej & Hallå!
Idag har jag haft fullt upp. Efter skolan var vi på nöjesmagasinet i Kristianstad, det var faktiskt ganska kul!
Man fick bl.a köra toalettstols-race, springa med gummiband, bygga lego genom walkie-talkie, kasta basket och en massa andra småtävligar.
Jag kom hem vid 18-tiden och då lekte jag kock, haha... nejdå det blev bara potatis och bacon.
Efter den smaskiga måltiden gick jag och Malin ut och skulle fotografera lite, men det blev inte så mycket eftersom det blev mörkt jättesnabbt. Men det blev en trevlig promenad iallafall.
När jag kom hem fortsatte jag fota... mig själv den här gången.
Några av de nya bilderna ser ni i den nya headern och profilbilden. Vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0