F R Å G O R & S V A R

Nämn något som gjorde dig glad igår: Träffade pojkvännen! Blir alltid lika glad! 
Vad gjorde du kl 08 i morse? Kämpade mig iväg till skolan....
Vad gjorde du för 15 min sedan? Ungefär det jag gör nu, nördar vid datorn.
Det sista du sa högt? "Kolla min bikni", när jag skulle visa vad jag hade köpt idag.
Det senaste någon sa till dig: "Mmm.. snygg", när jag visade biknin.
Vad har du druckit idag? Oboy, vatten, mjölk.
Vad var det senaste du åt? Chokladmuffins med grädde och banan på som jag bakade innan, mums!
Vad var det senaste du köpte? En tröja.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Ehh.. hmm.. grå.
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll.. dvs.. svart. Men det är väl.. kallt och snöigt.
Godaste glassmaken? Åååh, all glass är god! Texas pecan är mumma!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, beror på lite hur man menar.
Sover du tungt? Ja det kan man väl säga.
Drömmer du mardrömmar? Inte direkt.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte.
Favoritklädsel? Jeans eller myskläder.
Favoritlåt just nu? Ingen speciell favorit, faktiskt.
Vad ser du om du tittar till höger? En vit... vägg.
Vad gör dig glad just nu? Tanken på att jag får träffa Philip imorgon igen!
Vad ska du göra härnäst? SOOOOOOOOOOOVA.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Glad. Men väldigt, väldigt trött.
Favoritgodis? Choklad funkar alltid.
Kläder just nu? Joggingbrallor och linne.
Sommarplaner? Sola, bada, ta det lugnt bara.
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? Natt! Jag HATAR att gå upp på morgonen.
Vad är viktigast för dig? Familj, pojkvän, vänner.
Är du kittlig? Bara när philip kittlar mig, konstigt nog. Fattar verkligen inte hur han lyckas!!!
Snarkar du? Om jag är förkyld kanske, inte vet jag. 
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? SPINDLAR ÄR HEMSKA!
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren & pojkvännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0