Dag 11: Gillar du din skola?

Ja, faktiskt! (VAAAA? SHIIIIT HUR KAN HON GILLA SIN SKOLA?, tänker ni nu).
Varför skulle jag inte kunna göra det?
Jag har mina vänner där & jag har faktiskt ganska kul i skolan (oftast).
Utan skolan skulle jag inte vara den jag är, och det gäller oss alla, det lovar jag.
Så... varför ska man "hata skolan"?
Visst, vissa dagar skulle jag mer än gärna vara hemma istället för att vara i skolan, men det är inte det som är poängen. Poängen är att hur tråkigt det än kan vara att gå i skolan, så är skolan faktiskt något bra!
Och en sak till: det är inte nördigt att vara smart! ;)

Jag hittade en söt bild också:

Schermata+2011-10-16+a+20.09.24_large


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Tack så hemskt mycket och tack detsamma :)

2012-01-11 @ 14:10:01
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Förlåt för sent svar..inte riktigt orkat!Men hoppas allt är bra med dig :)

Kram♥

2012-01-11 @ 22:58:12
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0