Dag 16: Några bloggar du kan tipsa om?

Oj.. jag läser i princip allt när det gäller bloggar. Har man tråkigt så är det alltid underhållande!


Jag gillar bloggar med humor, t.ex egoinas och spiderchick.
En annan tjej med humor som gör världens bästa och mest klockrena videobloggar är annaellinor.
Jag gillar även fotobloggar och modebloggar. Finns sjukt många bra (orkar inte räkna upp alla...).
Ibland läser jag även storbloggar, så som kenza och kissie. Det kan vara underhållande det också.
Läser också de bloggar som skrivs av någon jag känner eller så.

Såå.. jag har ingen speciell blogg att tipsa om. Däremot kan jag tipsa om en hemsida som jag använder slaviskt:


(Klicka på bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0