Dag 18: Någon du kännt hela ditt liv


Dag 18: Någon du kännt hela ditt liv, som är i ungefär samma ålder som dig?

Ja.. den jag kännt längst som är lika gammal som mig är nog Ida. Vi har känt varandra sen vi föddes och sedan dess har vi alltid gått i samma klass, och gör det fortfarande!

Haha, jag kollade på lite gamla bilder och hittade dessa.
Jag kommer ihåg hur jag ALLTID skulle köra runt Ida i den där saken (bilden till vänster).
Kommer också ihåg när vi var brudnäbbar (bilden till höger).


HAAHAHAHAHAHA, hittade denna videon också. Världens sämsta kvalité men ändå.

Min och Idas film, väldigt ehm.. ja.. annorlunda.... 7 år gamla. Ja, ni får skratta åt oss om ni vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0