Dag 7: Sporter du går på? Varför går du på de?

Hmm... jag och sport... vi är väl inte bästa vänner precis, haha!
Nej men jag har testat på lite allt möjligt men just nu håller jag inte på med någon speciell sport.
När jag var liten höll jag på lite med gymnastik. Nu i mina äldre dar (låter som jag är skitgammal) har jag bl.a spelat tennis i ett år och dansat i tre år. Dansen är något jag gillade väldigt mycket, men jag hinner inte riktigt med det just nu. Det var lite blandat med showdance, streetdance, modern dans, hip hop och även lite balett. Skitkul!

Kommentarer
Postat av: Emely

tack ! Absolut skickar det i mailet och kommer skicka bilder när jag tagit lite fler nya och jag valt ut dem? Kunde du sätta in headern i bloggen med ? och kanske fixa bakgrund så den passar till headern ? Isåfall skickar jag kontouppgifter och så också :) Tack, Kram Emely

2012-01-08 @ 17:26:57
URL: http://emelyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0