Dag 9: Vilken mobil har du? Vilken vill du ha?

Jag är ägare till en htc wildfire... en gammal och sliten sådan.
Jag köpte den för 1,5 år sedan. Då var den vit, hel och fin... nu är den mer gulaktig och färgen har trillat av.
Dess skabbiga utsida beror väl på hur mycket den är använd, och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har tapppat den på golvet (haha, någon som känner igen sig?)
Men insidan fungerar fortfarande som ny! (nästan iallfall...)

Det börjar bli dags för en ny snart även om jag verkligen gillar denna. Men jag har ingen aningen om vad jag vill ha. En iphone skulle varit trevligt eftersom det finns så mycket tillbehör, appar o.s.v till den. Men samtidigt känns det lite tråkigt eftersom det är så många som har just en iphone. Plus att jag tycker det finns bättre telefoner än så.. men det är just för tillbehörens skull...

Jaja, får väl se vad det blir! Ni har kanske något tips? :)

Min skabbiga gamle vän:


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh vad världen är liten ibland! Satt och klickade runder på lite olika bloggar för att hitta inspo och helt plötsligt kommer du upp! Du kanske inte vet vem jag är men jag "känner" din pojkvän och om jag inte minns helt fel går du i samma klass som Anton Svenssons (mitt ex) lillebror? Kul!

2012-01-09 @ 13:53:44
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0