Dagens fråga!



anonym:
har sett på din blogg att du delar ut reklam.
hur mycket pengar tjänar du i månaden? :)
hur anmäler man sig och vilket förlag delar du ut ifrån?
kan du lägga ut svaret på bloggen så vi ser det? :)
tack i förhand.


Svar: Hej! Ja det stämmer att jag har delat ut reklam i 2,5 år.
Jag slutade förra veckan eftersom jag känner att jag inte har tid till det längre.
Jag delade ut för Svensk Direktreklam och jag tjänade ca 500-700 i månaden (det beror på hur stort område, hur många hus och hur många reklamsorter det är).
Prova gå in på sdr.se eller delareklam.nu, där hittar du säkert hur du söker jobbet.
OBS! Man måste vara minst 13 år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0