Tjenixen!

Snart är lovet slut.. buhuu, sorgligt!
Bara imorgon också kvar på lovet. Sista dagen är en sådan dag då man tänker att man ska hinna med massor av saker men får ändå inget gjort. (Har jag inte rätt? huh?)
Jaja, jag får väl försöka njuta riktigt mycket av min sista ledighet.

Jag tror ändå att denna terminen av skolan kommer gå riktigt snabbt.
Visst, det är inte speciellt kul med en massa nationella prov och sånt. Men det händer också många roliga saker!
Många lov t.ex. Och 14-16 maj åker vi till Stockholm med klassen. Vi kommer hem på natten mellan den 16:e och 17:e, sedan hinner jag vara hemma i några timmar och packa upp och packa ner igen för på natten mellan den 17:e och 18:e åker jag till Cypern med familjen.. haha, inte stressigt alls, nejdå! Men kul ska det bli! :)

Snart ska jag sova! Frågan är... ska man passa på att riktigt sova ut sista dagen på lovet eller ska man gå upp tidigt för att inte sova bort den sista dagen? Hmm.. det återstår att se.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0